Jumaat, 15 April 2011

My BONIA watch is the first step


Salam 1Malaysia, bulan ini genap lah 2 bulan saya menceburi bidang perniagaan dengan HAI-O Marketing dalam network dan corset premium beautiful. Alhamdulilah pada 9 April 2011 saya telah menerima seutas jam tangan jenama BONIA daripada pengurusan B32 di Dewan Dato' Jamilah. Terima Kasih dan setinggi penghargaan buat team pemimpin CDM Juliana, CDM Hafizah, DDM Khairul (Raja Apron) dan DDM Jihan. tidak lupa kepada semua downline saya SSM Mazraidah, SM Siti NorFazura dan SM Azmilla semoga kalian terus bersemangat untuk mengikuti jejak langkah saya. Anda pun boleh juga. Begitu juga dengan semua pembaca, kalau saya boleh lakukan anda juga pasti boleh hanya dengan satu langkah berani anda pasti berjaya. Setiap perniagaan ada risikonya jika kita berjaya mengatasinya pasti kita berjaya. Fikirkanlah dan buat keputusan. BELUM CUBA BELUM TAU